Sunday 21 July 2013

Jealous? Yes. Sad? Of course :'(


Alolo sedihhnyaa tajuk. Kenapa sedih sangat ni? :O Hmm. (Masa otw balik sekolah) "Anis: apsal pulak gaduh ni?" "Ayie: Alaa biasa laa.." aku: *dalam hati* amenda yang byase?" "Anis: asyik gaduh jah, ada jodoh sungguh laa" aku: *dalam hati* ehh ehh. ke situ pulak si Anis ni. Hmm. *majok* terus lari balik. Ya, saya jealous. Puas hati? :( Kenapa? Amboiii seronoknya borak dengan perempuan tu kan? Ehh ehh awak tahu tak. Perempuan tu jugak la yang cuba rampas ex saya dulu. Mentang-mentang ex saya dah study lain tempat diye nak menggedik dengan awak pulak ya? Hmm.. :'/ Baguss sangat kan. Saya friendly dengan semua orang, tak bermakna saya suka hadap perempuan tu. Saya berkawan sebab saya tahu tak elok kalau layan dia nak tak nak je. Dia pun ada perasaan jugak macam saya. Cuma yang saya tak suka dia menggedik dengan awak. Best pulak awak layan dia kan? Yaa saya tau awak saja nak test sy je tadi. Testtt la lagi. Nasib baik saya lari balik rumah. Btw maaf sebab tinggalkan awak tadi *tarik muka* bukan sengaja. Air mata ni tiba-tiba jatuh sendiri :'( Tak kan la saya nak menangis depan awak. Malu kay malu? Better blah je dari situ. Ok, sokay. Awak rasa bersalah kan? Baru semalam awak janji dengan saya tak nak buat saya menangis. Tapi hari ni tiba-ii pulak kan jadi macam ni. So, jangan layan budak-ii gedik lagi. Awak pandai memujuk. Sekejap je awak boleh buat saya senyum dan ketawa :') Thanks for that. Ohhh ok stop about that. Presentation macam mana, sayang? Dah pergi restoran fast food belum? dah buat kajian pasal servis dia ke belum? dah ambik gambar? Ok, banyak kerja. Jom keluar sekolah :* haha. Tak nak..tak nak.. usaha sama-sama ok? Biar kita sama-sama masuk 'u'. Biar sampai ke menara gading ^_^b Amiinnn....

2 comments:

  1. sayang. seriously saya xde niat pom nk test awak xd. ok saya akan cube xmngedik ngn sesape pom dan xkn lyn yg mne nk mngedik ngn sy tu. sy cme akn mngedik ngn awk jer n lyn gedik kiut awak tu jer ek sayang. i'm so sorry what happen to you today :'(

    ok i hope we can work hard together and be strong to through the many challenges of living together alright my dear. Amiinnn..^_^

    ReplyDelete
  2. Alolo okay sayang. Amiinnn :') *jap-ii, ayie dah pandai speaking* kbye :p

    ReplyDelete