Monday 15 July 2013

Buka buku baru!

Ehemmmm ehemmm! *betulkan mike* Assalamualaikum wbt. Apaa citerr ko ni Puteri update blog baru pulak? Wowww bro rilek dude, ekcelly blog lama wa dah kena virus laa dude. Hmm :'/ Gangster nyer ayat. Ok takpe laa..takpe.. Ramai yang inbox/tweet tanya "weh, mana blog kau?" "akak tukar link blog eh?" dan seangkatan dengannya. Okay tadi aku dah kasi jawapan. So tak apa laa. Adik aku fatin tu kasi semangat "Sokay kak, bukak buku baru dengan blog baru." Hahahahahahahahahhhhh walaupun tak logik tapi aku rasa ada betulnya juga. Maybe dah banyak sangat masalah aku kat blog lama sampai ada yang suruh delete post berkenaan pe semua hahhhh senang crita dengan blog-ii aku pun aku delete -,-'. Nak sangat kan? hoho sokay. sokay :')




Haa. Pada yang tak tau lagi siapa diriku ini, kat atas tu la aku. Okay, poyo siked. Sorry. Ekcelly nama saya Tengku Puteri Sofia Diana bt Tengku Azlan. Kat sekolah orang panggil "Put" , "Puteri Aroya" (okay, yang ni kwaja) -,-' haha. panggil Put jelaa senang ^_^v Umur saya belum genap ag 18 tahun. In Shaa Allah kalau hayat saya panjang, pada 30 September ni genap lah saya jadi remaja bertauliah lagi elegan yang berusia 18 tahun :b hahahahahahhahahha perasan kau. Ok sambung lagi, yeerr saya pelajar stpm (lower 6) di SMK Sultan Ismail. Kenapa saya amek lower 6? Kenapa tak masuk kolej or terus pergi u? *soalan lazim yang aku terima* Ok senang cerita dulu aku punya lah kemain nak jadi tentera, polis pe semua tu kan kan :3 Then bila dah besar ni aku tak tau pulak personaliti n muke aku tak sesuai langsung nak  kerja lasak cenggitu :'/ bile aku cakap je nak jadi polis, diorang gelak. *mohon terase* So sokay lhaa aku buat pilihan nak jadi cikgu je. Kebanyakan cikgu kan amek stpm :3 So go thruu jelaaa an an. Next! I'm kelantanese. So dah terang lagi bersuluh pakai touch lightlah yang aku ni orang kelantan :D hehe. Tu jelaa. Status? Taken sudah. Mohon rakan blogger yang baru ni tak sombong dan baik-ii macam rakan blogger yang lepas-ii. Sekian, assalamualaikum wbt ^_^v

2 comments: