Tuesday 16 July 2013

Absent for two days.




Assalamualaikum. According to the tittle above, cehhhh! tak payah nak MUET sangat la Puteriii kan . English kau memang dah hancur tahap kandang kambing bertelur dah -,-' puiii puiii . Entah laa kenapa aku asyik absent je kan , sejak aku balik dari sekolah 2 hari lepas memang tubuh badan aku ni lemah semacam je . Sikit-sikit rasa nak pengsan then terus pitam. Bila dah pengsan tu nak bangun kemain la punya susah sampai terjerit-ii family akuu gerak takut anak perempuan tunggal diorang ni 'kiok' terus ke apa kan :( Alahaii.... ingatkan hari ni boleh laa nak pergi sekolah setelah absent satu hari kes pengsan kat dapur hari tu . Baru je update status fb *bebudak zaman skrang* :p terus ramai tanya. Hmm.. Alhamdulillah, syukur dapat kawan n adik-ii angkat yg prihatin macam korang ni :') tak lupa jugak kepada my beloved baby boy ayie yang caring giler tahap apam balik n hangit tak balik-ii lagi dah. adoii dah berceramah pulak ya .

Sebab tetibe aku pitam n pengsan uh aku rasa takde bende lain dah. Stamina aku je yg kurang. Aku ni kalau lama tak exercise aa cenni la jadinya :'/ hmm. Then ada hikmah jugak insiden ni berlaku . Aku dapat lah kebenaran untuk terus pergi training taekwondo kat rumah jurulatihhhh aku tuhhhh! Oh yeahhh ahaa ahaa. And the bad news is.... Ummi sakit :'( Bukan bukan. Not my mom but Ummi Hastura. Cikgu Sastera aku. Tadi anak dia update status ummi demam panas n tak sedarkan diri pulak katenya. Siap gigil-ii lagi. Hmm.. Mohon Al-Fatihah la untuk ummi yup? Semoga dia cepat sembuh dan kembali mengajar kami :( Amiinn..

Sekian, wabillahi taufik wal hidayah assalamualaikum wbt :')

No comments:

Post a Comment